Valencia CF30 agosto 2024

COMUNICAT OFICIAL | ENZO BARRENECHEA

El Valencia CF ha aconseguit un acord amb el Aston Vila per a la incorporació de Enzo Barrenechea fins al 30 de juny de 2025.

El futbolista argentí (22/05/2001) arriba al Camp de Mestalla cedit per una temporada per a reforçar la medul·lar i augmentar la competitivitat en el centre del camp del conjunt de Rubén Baraja, al qual pot aportar treball defensiu, recuperacions, equilibri i continuïtat.

Format en les categories inferiors de Newell’s Old Boys, va fer el salt a Europa als 18 anys quan va ser captat per la Juventus de Turín i va ser cedit al FC Sion (Suïssa). Després va tornar a Turín, on va rematar el seu desenvolupament fins a debutar en un partit de Champions League davant el Paris Saint-Germain.

Durant la temporada 2023-24, Enzo Barrenechea va jugar la seua primera campanya completa en l'elit cedit per la Juventus de Turín en el Frosinone Calci de la Sèrie A, on es va convertir en una peça clau per al seu equip en els 39 partits que va disputar i el seu bon rendiment ha impulsat este estiu el seu fitxatge pel Aston Vila de la Premier League.

El nou jugador del Valencia CF s'incorporarà als entrenaments al costat dels seus nous companys este divendres.